Religieuze Verschillen - Perbedaan Agama

Een meisje is sinds vijf jaar niet meer naar huis gekomen.
Seorang anak perempuan sudah 5 tahun tidak pulang kerumah.

Ze heeft haar voet nog niet op de drempel gezet of haar vader begint hard te schreeuwen.
Belum dia masuk Rumah benar, Ayahnya sudah ber-teriak2:

"Waar ben je al die tijd gebleven ?
Kamu itu kemana aja!"

Je hebt ons niet geschreven, zelfs geen postkaartje,ons nooit gebeld..."
Tidak tulis surat kerumah, bahkan satu kartu pos aja tidak, telpon tidak pernah . . .

Het meisje begint te wenen...
Anak Perempuan ini mulai menangis . . .

"Papa, ik ben nu een prostitué"
"Papa, saya sekarang menjadi orang Prostitusi"

"Wat???maak dat je wegkomt, zondares.
"Apaaa?? Keluaar dari sini, orang pendosa!

Meisje van lichte zeden.
Wanita jalang.

Je bent een schande voor deze katholieke familie...
Kamu bikin malu keluarga kamu yang semua terdiri dari orang Katholik baik2 . .

"Zoals je wilt papa,ik kwam enkel maar deze nertsmantel voor mama brengen
" Ya kalau begitu aku ikut kemauan Papah, sebenarnya saya hanya mau antar Mantel dari Fur untuk Mama,

en een spaarboekje met 5000 euro, de eigendomsakte van een villa die ik voor jullie kocht,
satu Buku Tabungan dengan 5.000 Euro, Akte tanah sebuah Villa yang saya telah beli untuk kalian,

met 10 slaapkamers en 10 badkamers, een zwembad en een uitnodiging om de feestdagen op mijn jacht door te brengen."
dengan 10 kamar tidur berikut 10 kamar mandinya dan kolam renang. Selain itu Undangan untuk kalian untuk berlibur diatas kapal saya."

Papa vraagt terug
Papa tanya lagi:

"Wat zei je, wat was je geworden?"
Tadi kamu bilang kamu jadi apaa?

Het meisje begint te huilen...
Si gadis mulai nangis lagi

"Prostitué, papa"
"Orang prostitusi, Papa.

"Oh, God nu heb je me even laten schrikken...
Papah: " Ya Alah, kamu ini bikin saya kaget aja . . .

Ik had verstaan PROTESTANTSE...
saya itu dengarnya kamu bilang: orang PROTESTAN . . .

Related Posts



No comments:

Popular Posts