Rahasia Pendekatan Cara Bisa Memegang Toket Wanita

Ceritane iku Markonah dadi rondo umure wes 35 ons. Tapi sek ayu koyok umur 21. Lha Markonah iki pas nang Tunjungan Plaza kate tuku sempak gae kuro-kurone. Dek'e mbadek'e kasire (Paidi).

# Markonah : Mas mas.
* Paidi : Opo mbak?

# Markonah : Sampean eruh gak?
* Paidi : Yo gak eruh lah mbak, wong sampean ae durung ngomong.

# Markonah : Yo iki aku kate ngomong COK. Tapi mbok srobot ae.
* Paidi : Emange opok'o se mbak?

# Markonah : Sampean ngerti ta aku iki umur piro?
* Paidi : Lek teko wajae sampean, ketok'ane se sek umur 21-23 lah.

# Markonah : Salah COK. Aku iki umur 35.

Akhire Markonah moleh numpak sepeda montore, mampir nang pom. Dek'e takon maneh nang petugas SPBU (Tarmin).

# Markonah : Mas aku kate takon.
- Tarmin : Takon opo mbak?

# Markonah : Sampean ngerti gak umurku piro?
- Tarmin : Paling yo sek 23.

# Markonah : Salah wek. Seng bener iku 35.

Mari teko pom bensin, Markonah mampir nang warung kate tuku krengsengan iguana. Nang sebelae onok wong mangan jenenge Sodron.

# Markonah : Mangan ta mas?
+ Sodron : Gak COK. Aku iki lagi mbecak. Wes ngerti mangan ngene sek takon ae.

# Markonah : Aku ate takon mas.
+ Sodron : Takon opo COK? (karo segoe muncrat kabeh).

# Markonah : Bedek'en umurku saiki piro.
+ Sodron : Gampang iku COK. Aku iki isok eruh umure uwong lek mari nyekel susue. Gelem gak?

Berhubung penasaraN, akhire Markonah setuju.

Sodron nyekel2 susune Markonah, diuter-uter, di emek2, di glintir2.

# Markonah : Wes COK ojok suwe2, kempes engkok. Wes ngerti jawabane?
+ Sodron : Umurmu 35 se?

# Markonah : Hebat koen COK. Yok'opo carane kok isok ngerti?
+ Sodron : Iku gampang mbak, pas sampean mau mbayar nang kasir tunjungan plasa, aku antri nang mburimu.

# Markonah : JANCOK jaran ngesot (ndulangno BH sak susune nang Sodron).

Related Posts



No comments:

Popular Posts